Tösen gärdet 7/7 fail




/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej Lovisa!
Jag har följt din blogg ett tag och den är verkligen suuuper bra och du verkar vara en snäll och glad tjej:) Och som jag har fattat det genom att ha följt din blogg så går du på ösby med inriktning smådjur och har även dina ponnys hemma på din gård, och jag ska själv börja på ösby med inriktning smådjur nu till hösten 2012 men bor en bit där ifrån så måste därför bo på internatet och letar därför efter en stallplats någonstans i sala eller en bit utanför så jag kan ha med mig egen ponny. Så därför undrar jag ni hyr ut boxplatser eller om du möjligtvis skulle kunna tänka dig att göra det? :)

Nu blev det en väldigt lång kommentar men är verkligen suuuper tacksam för svar och de gärna via min mail! :)

MVH/ Moa

2012-07-15 @ 15:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0