Dagens pass - Tösen.

Ny vecka och nya möjlighter! Lite mer än en vecka kvar i skolan, underbart!

Hade tänkt att tömköra, men det var näst intill svart på himmlen och meterologerna hade "spått" åska så det fick bli longering framför stallet! Jag vet faktiskt inte om hon blivit longerad förut men hon skötte sig super för att vara kanske första gången någonsin!
Hon ville gärna dra sig inåt mitten till mig några ggr och sen även övergå till trav emellanåt, men jag visa bara ut henne och när hon börja trava så sakta jag av henne och börja om igen i skritt!
Efter ett tag så la jag in lite trav och hon lyssna bra!

Helt klart nöjd med detta pass, sen att det börja regna i slutet är det inget man kan göra åt! ;)

/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0