Dagens pass!

Har inte kört på några dagar igen... men nu så ska jag ta tag i det! Pappa har fixat kärran nu, så den slår inte lika som den gjorde i början och nu låter den inte heller! Så det är skönt! ;) 

Men körde ganska så kravlöst, han skulle ju gå i form och kliva på framå i alla fallt! Nu när han inte kan komma undan med att gå iform så får jag en del protester från hans sida! Men det är inget jag bryr mig om så, utan smckar bara på han så går han fram igen! 

Finns inte så mycket mer att skriva om, men nu har ni fått veta något i alla fall hur det går! 

/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Rebecka

svar: Okej! Men grejen är att antagligen så har Clooney en sträckning, vilket en kiropraktor kan fixa, men om han inte blir bra nu, så kommer jag åka och röntka honom och ta ut veterinär. :)
Tack!

2012-06-29 @ 12:48:59
URL: http://clooneyochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0