Lite kort om dagen!

Var i skolan idag till halv 12 då jag åkte hem för att hovslagaren skulle komma till Cox och Tösen! Det gick super, Cox fick nya skor runt om och Tösen vart verkad!
Gjorde sedan stallet och även det gick väl bra, även fast man önskar slippa det!
Snäll som jag är så hjälpte jag pappa att flytta hans fårskallar, jag kan inte säga att jag hatar fåren. Men det skulle vara så mycket skönare om dem inte fanns...

Cox fick vila pga att hovlslagaren var här och Tösen börja jag longera lite lätt men sen såg jag att hon halta på vänster bak lite lätt! Jag tror att antingen tog hovslagaren lite, lite för mycket men annars tror jag att det kan vara en lätt stukning efter att hon snubbla! Så jag tog in henne direkt.
Imorgon ska Cox köras och om Tösen ser ut att vara okej så går jag en promenad eller tömkör efter vägen lite lätt!

/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0