Min sommar 2012!

Mitt sommarlov börjar på fredag (15/6) och då får jag "ledigt" i 3 dagar sen börjar jag jobba! Känns inte så roligt med min hals nu, men det ska väl lösa sig! :)
I alla fall den 19/6 så börjar jag på Åkrahallen och säljer jordgubbar, lite nervös inför att hålla på med kass-apparaten osv. Men även det kommer nog gå bra!
Jag jobbar där i 3 veckor och sen blir det 10 dagars ledigt och sen börjar 3 veckor med jobb åt kommunen och rensa ogräs i rabbaterna osv!

Sen vet jag inte rikigt hur många dagar eller veckor jag får ledigt efter kommunens 3 veckor innan skolan börjar igen, förhoppningsvis någon vecka i alla fall!
Vissa kommer säkert ligga och lata hela sommaren, men jag får i alla fall lite pengar och det blir bra!
När sedan lönen kommer då blir det att shoppa kläder! ;)

/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0