Omotiverad!

Jag tror jag är omotiverad till allt just nu! Skola, hästarna ah näst intill allt!

Det var länge sen jag kände så, men nu när det börjar närma sig sommarlov och man har massa uppgifter kvar som måste göras för att få betyg då tappar man lusten!
En sak till att jag är omotiverad till att köra och hålla på med hästarna är nog att jag är ensam i stallet, det har verkligen blivit TOMT! Förut så kunde vi ta en tur ihop när det kändes som sämst, men nu så tänker jag för mig själv jag tar det imorgon och så fortsätter det...

Men idag får båda hästarna vila jag är trött och ska försöka göra klart några till uppgifter, har flera i engelskan och 2 i Biologin! Men det hinner nog bli mer till nästa vecka... vet inte riktigt hur lärarna tänker att lägga prov osv. sista veckorna, spelar ingen roll vad det är för lov så är det jämnt stressigt före loven!

Imorgon ska jag köra Cox och Tösen ska promenars, ska även göra om hennes igångsättning! Men återkommer till det!

Nu ska jag snart "kämpa" mig ut till stallet och mocka, fixa det där j*vla hö osv. Ska även försöka hitta tillbaka min motivtion som gömmer sig någonstans!

/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Madde Andersson

Vi har inga läxor eller någonting kvar, jag har bara en NO-text att lämna in för den är jag sen med :) Annars - NADA :D

2012-06-03 @ 08:20:08
URL: http://ricos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0