Ska bli ändring...

Nu ska det bli ändring på bloggandet och aktivering utav hästarna! Imorgon ska jag börja om på nytt, Cox ska köras och jag ska testa att tömköra Tösen!
Jag hade ju skrivit upp ca 4 veckors promenader, men blir lite ändring på det! Så börjar tömköra nu (inget hårt arbete) för sedan skulle hennes ägare komma och hjälpa till första gången jag sätter på kärran och ska köra!

Igår hade jag tänkt köra men det regna hela dagen och hästarna var näst intill dyg sura så tog in dem vid 2 och så fick dem stå inne resten av dagen med mysiga fleéce-täcken!
Och idag blir det inte heller körning, jag håller på att plugga och sen väntar det att fixa stallet!

Nu vet ni hur det ligger till så hörs vi antingen ikväll eller imorgon! :D

/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Madde Andersson

Trevligt trevligt :D

2012-06-03 @ 19:42:43
URL: http://ricos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0