Strömsholms tävlingarna!!!

3:e året gillt blir det för mig och Linnéa att åka dit! Jag bara älskar det, jag skulle lätt kunna bo i Strömsholm så fin omgivning! Men nog pratat om det, jag och Linnéa åker dit på Lördag och tittar och shopping för min del! Ska försöka hålla i mina pengar om det går vill säga! Förra året handla jag upp 2600 kr, men jag använder allt!!

Förr om åren så har jag och Linnéa bott kvar för att vara där alla dagar, men nu så blir det bara en dag! Lite tråkigt men bättre än inget! Första året bodde vi på markenteriet och förra året hos Linnéas moster, var skönt med en liten mini-semster då från sina egna hästar och drömma sig bort ett tag! Skulle vilja dit på Söndagen också för att se lag-SM, men har dock ingen skjuts! :(

Jag längtar tills på Lördag, jag vill uppleva känslan igen! TAGGA STRÖMSHOLM!


/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Moa A

fin blogg! :D



Är det era egna hästar i headern? :)

2012-06-06 @ 13:35:09
URL: http://moaandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0