Dagens körning!

Äntligen säger jag! Nu hoppas jag att inget inträffar som gör att jag inte kan köra denna vecka heller! Förr,förra veckan så hade jag ingen motivation då jag kände att jag var tvungen att ta en pause! Sen förra veckan så vart jag ju sjuk så körde bara Måndag och Tisdag. Så nu hoppas jag att denna vecka blir bra med akitvering för Cox!

Om jag ska berätta lite om dagens pass så körde jag som vanligt runt gruvan! Han var lite starkare igen, så vart mycket halter och igångsättningar! Efter en hel del halter, mest vart det när jag skritta så vart traven riktigt fin tillslut! Han kunde gå i en helt okej stadig form och det är jag nöjd med efter såhär många dagars vila!

När jag sedan skritta av så flytta jag honom i sidled och även formen där vart jag nöjd med! Så det var ett helt okej pass!
Sen var det bara ett STORT + att det var ca 20`C i skuggan, så körde i t-shirt så det var verkligen summer feelings :D

Ny bild från igår! ;)

/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0