Dagens pass!

Känns som om jag bara bloggar om dagens pass, måste börja skriva lite intressnta inlägg snart tror jag! Även statestiken har gått ner igen :(

Men om jag ska berätta om dagens pass var han stark och stel ibörjan! Fick göra halter och tempoväxlingar och det gick helt okej! Vägen upp till Christina schaktet börja han söka sig neråt i traven, men var fortfarande stark så jag var inte helt nöjd! Så jag tog några varv inne på parkeringen för att få honom avslappnad, traven var okej i början sen la jag in galopp och i höger vart det kors-galopp och sprinng galopp. Så då stressa han upp sig själv så la av när han fick till en normal höger galopp!
Trava sedan av och han vart riktigt fin, om jag ska klaga på något så kunde han vart lite mer avslappnad och inte lika stark! :)
När jag sedan skritta av sedan ställde jag honom åt båda hållen och sen fick han långa tömmar och sträcka ur ryggen! :)

/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0