Dagens utekörning!

Idag körde jag igen, var ju 2 dagar sen sist! Jag ville inte ha en till körpass med dragkamp så jag låna Linnéas kimblewick bett.
Han var lite slängig med huvudet, men ingen dragkamp! Tänk om jag kunde ha sådana här dagar varje dag, det gäller bara att fortsätt träna!

Men körde vid gruvan + bulins väg! Hade även med Wilma som sällskap fast på cykeln!
Jag ägna mig bara åt skritt och trav, och det gick hyffsat! Men man kan tänka sig att det inte skulle ha gått så här bra med vanligt 2- delat, men vem vet!? Det visar sig väl nästa gång jag kör, ev imorgon om jag inte ska tömköra!


Nya bilder skulle inte skada, inte heller en ny design!

/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0