Dagens utekörning!

Som ni säkert redan läst så körde jag tillsammans med Linnéa och Lola! Det var ett tag sen men fortfarande lika trevligt med sällskap! :)

Hade nya selen idag med, börja med att ställa krav redan i skritten och jag fick aldrig igenom honom. Så börja trava för att se om det släppte, men icke sa nicke! Han drog fram huvudet och ner för att sedan köra på som en ångvält! Om han bara kunde förstå sitt eget bästa, men gör något djur det?

Börja sedan galoppera men med den nya selen så blir det jätte skumpigt, kärran sitter inte "fast" om ni förstår (får ta bild någon dag) så den åker upp och ner hela tiden i fästena osv. Så jag sakta av efter ca 100 m. Så jag hoppas att det blir bättre med nya kärran sen! Men det visare sig väl, sen tror jag att Cox kommer gå bättre när han vant sig vid bakselen!

Avskrittningen sen kunde han slappna av någorlunda i, men även det kan bli bättre!


/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0