Förlåt för dålig update!

Jag skäms! Jag har inte bloggat "riktigt" på någon dag nu och det är inte okej!
Men hur ska jag kunna förbättra mig är frågan! Nej, men det tar ca 1 timme extra i stallet nu med Tösen + att jag har massor med läxor att ta igen, mest i engelskan och det är mitt värts ämne!

Men det är ca 2 veckor kvar i skolan och jag vill i alla fall få godkänt i engelskan så det kommer kanske inte bli så mycket uppdatering men ska i alla fall försöka uppdatera mer än nu!

I helgen kanske jag  även kan ta mig tid att göra en provisorisk design så länge, men jag lovar inget!

/Lovisa

Kommentarer
Postat av: johanna

sv: ja! Ja de är fint, har stått där förut! :)

2012-05-29 @ 13:42:51
URL: http://jjohannii.blogg.se/
Postat av: du behöver inte skämmas

tror ärlig talat inte att någon bryr sig om du uppdaterar bloggen eller inte, så fokusera på skolan istället! =)

2012-05-29 @ 13:55:39
Postat av: felicia - fotokobran

några planer inför morgondagen? :)

2012-05-29 @ 20:55:48
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0