Gårdagens körpass!

Var med Linnéa igår och då hann jag inte blogga, så gör det nu istället!

Vi börja med att ta vita vägen och han var stark, men inte lika som han brukar han kunde söka sig neråt ibörjan! Efter vita vägen så brydde jag mig inte så mkt om formen utan lät han galoppera ett tag och sen när vi kom upp till Christina Schaktet så fick Linnéa ta över! Hon bestämde att vi skulle ta en glass vid receptionen så åkte upp där och så satt vi på bänkarna och åt dem, Cox stod bredvid snällt och tiggde galss!

Vi fortsatte ner över Bronäs och in genom skogen bakom gruvan och det var bra för då fick han lyfta på hovarna, sen är det en jätte bra galoppväg där så galoppera fram och tillbaka en gång! Fortsätte sedan vidare hem efter cykelbanan!

Jag kan säga att det var nog bland den slappaste kör-rundan för Cox någonsin, men han behöver väl ha det ibland också! ;)

/Lovisa

Kommentarer
Postat av: johanna

svar: ja! :D han ska stå hos anna bäckman i östersala :)

2012-05-27 @ 22:29:17
URL: http://jjohannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0