Gårdagens körpass!

Körde som vanligt runt gruvan, men tog även in Bulins väg så lite omväxling! Men börja på vita vägen och han samla ihop sig bra i skritten så öka på skritten och sen satt igång i trav! Han vart lite hängande i handen så jag gjorde halt och börja sedan om med skritt och sedan börja vi trava igen och det vart faktiskt riktigt bra!

När vi kom ut på vägen upp till Christina Schaktet så kunde han samla ihop sig fint och var inte alls hängande i handen! Ville jobba igenom honom lite till så gick in på gruvans parkering framför receptionen, men då kom det 2 bilar var av en var en husbil så det var bara att flytta på sig!
Så istället gick jag ner Bulins väg och där blir han alltid lite hängig och dragig så jag gjorde lite halter osv för att få honom "normal" igen och det lyckas jag med! :D

Jag är helt klart nöjd med detta pass!

/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0