Helgen och morgondagen!

Helgen har vart jobbig men roligt, först i Lördags så jobba jag på Ösby-dagen och var då tvungen att gå upp 06:15 så vanlig "skol-tid" vart det då!
Sen idag så var jag ju med på vall-hunds kurs och det var ju också roligt, men ännu en tidig morgon så lika tid som igår och sen vara ute hela tiden så det tar på krafterna!
Så det vart ingen sovmorgon denna helg alls, men får tänka att det är kortvecka nästa vecka går bara Måndag, Tisdag och Onsdag!
För att skriva om Cox som denna blogg egentligen handlar om så fick han vila idag, men han fick en behövlig ryktning i hagen och han stod stilla och njöt hela tiden! Körde även lite "frihetsdressyr" som att han skulle trava efter mig när jag sprang och vände när jag vände osv! Han fick morotsbitar som belöning ;)

Imorgon ska jag köra och känna om det har blivit någon bättre efter vilan. Jag HOPPAS!!! Jag vill att han blir som han var innan vi bytte sele!
Denna vecka måste jag även lägga in tömkörning med nya huvudlaget då jag har dubbla körpass på Lördag!


/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0