Veckoplanering Cox v.20

Måndag: Tömköra med nya huvudlaget!
Tisdag: Köra, känna på hur han känns i trav och skritt.
Onsdag: Köra, öva kommandon!
Torsdag: Tömköra med nya huvudlaget!
Fredag: Köra, "känna" igenom sidorna och lösgjordheten lite lätt!
Lördag: 2 träningspass för Mia på SORF!
Söndag: Promenad!

Jag brukar annars köra ett pass dagen efter träning, men nu blir det 2 pass på Lördag antagligen ett dressyr- och ett precision pass! Så då får det bli promenad och sträcka ut lite!
Sen att jag lagt in 2 tömkörningspass är att på Lördag ska jag koppla på kärran också när han har huvudlaget på så då vill jag att han ska ha gått lite med det innan!

Nu ska jag hålla denna planering för han kan inte hålla på att vila som han gjorde förra veckan och från och med Fredag gäller det att jag planerar, ni kommer att få veta varför i veckan!

/Lovisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0