Back to school..

Känns ju sisådär att behöva skriva det men nu är det ca 2 månader kvar tills sommarlov så det ska bli jäkligt skönt måste jag säga! Längtar som en tok! 

Lola fick förövrigt vila idag. Det regnade och mamma fyller år idag så vi firade henne. Därför tyckte jag det passade alldeles ypperligt att låta henne stå idag. Gick en 30-40min rask promenad med henne igår och hon lunkade på bra med mig där. Lola tycker det är supertråkigt att gå på promenader. Hon vill gärna ha lite fläkt och fart, haha ;) Men imorgon är det iallafall ridning som står på schemat. Har inte bestämt ännu vart jag ska rida men det brukar alltid lösa sig i slutändan. 

Vill bara säga detta också innan jag avslutar..

GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA MAMMA! Älskar dig! :)


/ Linnéa

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack min älskade dotter. Det värmer gott i hjärtat. =)

2012-04-11 @ 23:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0