Dagens ridpass

Red ut en sväng på förmiddagen idag. Red ingen särskilt ansträngande runda utan jag ville endast fokusera på att få henne i lång och låg form då jag arbetat henne i en hög och kort ett tag nu. Dock upplever jag att hon är ganska svår att lägga i en lägre form och hålla henne kvar där. Gick väl sisådär idag men är endå nöjd! Lola var riktigt mjuk och fin i sidorna idag och lugn. Vet ni hur skönt det var att slippa en trippande och explosiv häst? Haha.. Nej men är riktigt nöjd med henne idag. Red med graman också för att underlätta och ge stöd. Tyckte det fungerade bra faktiskt!

Förresten så har jag fått lite mail ang. Lola idag. Känns ju lite magen kan jag säga men fick ett mail av en tjej som inte bor alltför långt bort som lät bra tycker jag! Ska ringa upp henne snart tänkte jag och höra lite. :)


Hörs sen!

/ Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0