För ovanlighetens skull..

Bara för ovanlighetens skull idag så valde jag att tömköra Lola. Hade endå gott om tid idag och passade därför på att göra det. Tycker det är sååå tråkigt men väldigt nyttigt så satte på Lola tömkörningsgjorden osv och drog med Lovisa ut på en tömkörningsrunda. Hade snodd på henne också. Tycker egentligen inte om snodd men hade inget bättre alternativ så fick bli den endå..

Det gick iallafall bra. Tycker om varierad träning och känner mig alltid lika lättad efter att jag gjort något sådant här med Lola för det händer inte så ofta så därför mår man liksom bra efteråt, haha! Låter skittöntigt men jaa.. så är det iallafall. Tömkörde endast i skritt och klättrade upp för en backa 2 ggr också. Man såg hur Lola drog i med baken, haha (jag och Lovisa med för den delen. Satans så jobbigt det var). Gick också över ett såkallat "stenhav" där hon fick lyfta på fossingarna. Lola snubblar knappt längre så allt ridande i skogen har väl gett resultat antar jag. :)



Nåja.. vi hörs senare med en veckoplanering! Ciao :)

/ Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0