Gårdagens körpass!

Körde runt gruvan och han var pigg, men ändå ganska så lyhörd! Dock vart han stark emellanåt, men gjorde mycket övergångar från alla gångarter och till slut lyssna han rikigt bra!
Han var stel i både höger och vänster varv, men efter lite volter och så så vart han även fin i sidorna! Trava sedan av efter Bulins väg och där vart han lite taggad igen, så fick variera mellan halt, skritt och trav! Stod sedan och prata med han som bor där i ca 20 min, Cox tyckte det var super tråkigt. Men det är nyttigt att kunna stå stilla också, dock fick jag hoppa av och hålla i honom då han bara backa och steppa runt ;)

Men jag vart förvånad att han inte hade något annat hyss för sig under turen, men det hjälpte nog att jag longera honom i Måndags!

/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0