Gårdagens pass! (Onsdag)

Vart att köra vid gruvan igår också! Ibörjan var han helt okej, sen vart det lite tjaffs om att han inte ville ställa sig på volten nere vid vändplanen, så där fick jag jobba honom ordentligt. Jag gav mig inte förrens han gjorde som han skulle, och då fick han givetvis beröm!
Det jag var mest nöjd över var hans galopp, han var som en dröm. Vi började med att han galoppera i höger och bara det var en överraskning, men det som slog ALLT var att jag hade kontakt med tömmarna men han hängde inte i dem utan han bar upp sig själv och galoppera jätte samlad och i en bra form dessutom! Gissa om jag var glad när vi trava av sen efter Bulins väg!?

Det var ett tag sen jag vart överraskad av honom, men det känns som om det kommer bli fler sådana pass då flera muskler börjar ta rätt plats! ;)

/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0