Godmorgon!

Godmorgon kära läsare! Hoppas ni sovit gott. Gick upp för 45min sedan så ska snart ta och käka frulle haha, eller lunch som vissa av er kanske skulle säga. ;)

Fick en kommentar igår utav Lolas förrförra ägare där det stod såhär:

Tove om Till Salu!:
Jätte fin hon har blivit Linnea. Blir alldeles tårögd :)Lycka till med allt och ge henne en puss på mulen från mig.

Blev så glad över denna kommentar! Jag kan inte än annat hålla med om att Lola blivit superfin. En film eller en bild säger verkligen inte allt. Ni ska känna känlsan när man rider henne! UNDERBAR! Även om det känns tufft just nu så är jag så nöjd över vad jag och Lola utvecklats senaste tiden. Jag ska hitta världens bästa hem till Lola som förtjänar henne. Hon kan så mycket mer än det som kommer fram på filmen! 

Tack Tove! Dina ord betyder mycket :)

Hörs senare hörrni!



/ Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0