Jag hatar det här...

Jag hade planer på att gå över till Hyttskogen idag med Linnéa och Lola. Men det är så att jag vakna klockan 5 imorse och hade jätte ont i nacken, kunde knappt ta mig upp ur min säng!
Kom i alla fall upp efter ca 5 min och gick ner och värmde vete säcken, tog sedan 2 Alvedon och gick och la mig igen! Kunde somna om igen till 8 i alla fall, men har fortfarande ont :(

Så att köra är bara att glömma, sen ska mamma hjälpa mig med mockning, vatten och hö. Så mina planer idag är bara att glömma. Hade tänkt köra först och sen mocka åt kaninerna men det är ju som sagt bara att glömma!

Nej, så min dag kommer bestå utav plugg, inte för att det kommer skada men det är så jävla tråkigt!


/Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0