Lång dag!

Jag orkar inte blogga har vart ute sammanlagt ca 10-11 timmar idag, det var skönt när det inte blåste för annars var det lite små kyligt!
Lite färg i ansiket har jag allt fått, men jag vet i alla fall att jag kommer somna ovaggans ikväll! Blir lika imorgon halv 9 till ca 4 så kommer nog vara dubbelt så trött imorgon!

Men jag tycker det är jätte intressant att se hur man verkligen kan få sådan kontroll över sin hund på en dag, visst är det inte helt klart men en bra bit på väg och sedan får man erfarenhet att lära sig vidare!
Men Dennis är verkligen duktig och vet vad han talar om, och det märks att hundarna har respekt för honom!

Hörs imorgon kväll för som sagt finns ingen mottagning där ute i skogen! ;)

/Lovisa

Kommentarer
Postat av: johanna

svar: ja, men de går inga bussar så regelbundet :( bara 7 på morgonen o sen 5 på eftermiddagen! :(



men jag hoppas de går såhär <3

2012-04-28 @ 21:17:33
URL: http://jjohannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0