Nu är det dags...

att ta tag i med min motion. Kan inte hålla på och äta massa onyttigheter hela tiden, men det är ju så gott! Men från och med 1 Maj så är det slut med kaffe bröd, dricka och annat! Godis har jag vart utan sen nyår, men istället äter man kaffe bröd :(
Så nu när jag hoppat av matte 2 så kommer jag sluta dem här tiderna.

Måndag:
15:30
Tisdag: 11:10
Onsdag: 13:50
Torsdag: 13:50
Fredag: 13:50

Så då kommer jag ha tid att gå på gym i alla fall 2 dagar i veckan, sen ska jag försöka promenera någon gång i veckan + att jag ska börja cykla till stationen (när det är fint väder)
Naturligtvis så ska jag börja lite lugnt så att jag inte tröttnar igen... men ska i alla fall hållas fram till Sommralovet!

Vi får se hur detta slutar... men måste börja någonstans ;)


Detta ger en lite mer motivation!

/Lovisa

Kommentarer
Postat av: Becca

va tidigt det blev nu när du slutade matten, tänkte inte på de :O :)

2012-04-28 @ 22:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0