Påskafton

Ska väl börja med att säga Glad Påsk till alla kära läsare innan jag drar dagens ridpass :)

Red ut tillsammans med Lovisa och Cox idag. Var ett litet tag sedan, men alltid lika trevligt med sällskap! Red barbacka idag med. Tycker det går mycket bättre då! Lite svårt att arbeta henne i galoppen på samma sätt men annars är det superbra (bra träning för mig också, haha ;)) Red mest för att göra av med henne energi som var enorm. Hon ville småtrava nästintill hela tiden och kunde inte skritta avslappnat för en sekund. Hon reagerade på varenda ljud och ja.. jag vet inte allt! Cox var lika tossig han så passet gick väl ut på att försöka hålla dom i skinnet, haha! Men Lola var fin som vanlig och var riktigt mjuk i högersidan idag. Känns som om jag fick igenom henne väldigt bra i Torsdags! :)

Imorgon blir det träning för Bettan.. på både gott och ont faktiskt! Ni får veta imorgon.. men tror inte det kommer som en chock iallafall och de flesta utav er kan nog redan gissa..


Min lilla skruttfia :)

/ Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0