Veckoplanering v.16. - Lola.

Måndag: Promenad/Vila.
Tisdag: Sorf - Hoppning/markarbete.
Onsdag: Uteritt.
Torsdag: Hoppning.
Fredag: Barbackatur.
Lördag: Längre uteritt.
Söndag: Provridning.

Denna vecka som varit kan jag inte påstå har varit särskilt påfrestande för Lolas del men jag tror det har varit bra för henne att få ha tagit det lite lugnare en vecka med endast uteritter och skritturer. Veckan som kommer blir det därimot lite mer fart i så att säga. Ska iväg till Sorf och hoppa igenom henne ordentligt och bygga upp hennes självförtroende ytterligare eftersom dressyren sitter väldigt bra nu så satsar vi lite på markarbetet och hoppningen.

På söndag därimot så är det första provridningen som gäller. Tror att denna tjej som ska provrida henne kan passa riktigt bra faktiskt och det bästa tycker jag är att hon inte bor så långt härifrån vilket gör att man lätt kan åka och hälsa på! Nej men om jag ska vara ärlig tror jag denna tjej kan passa in på Lola riktigt bra men ja, vi får se! :)

/ Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0