Dagens- och gårdagens pass

Igår vart det att jag gick en promenad med båda hästarna, tog dem samtidigt och det gick väl hyffsat! Ibland drog dem iväg och skulle äta gräs i vägkanten, men annars gick det bra! Cox är ju alltid slö när jag går med honom och Tösen tvärtom, så man har en ca 5 meter framför och en 5 meter bakom, haha ;)

Idag körde jag Cox och pappa Tösen, jag arbeta Cox så mycket jag kunde men det blir inte på samma sätt när man kör med pappa då han rätt som det är bara kör iväg osv! Men annars gick det bra för mig, tror pappa tycket det var roligt! Mona (min storasyster) var även med i kärran med mig, så det var roligt!

Foto: Ute och går med mina 2 älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0