Jag glömmer av!

Jag glömmer jämnt att berätta för er vilka dagar jag har kört osv, men körde med Linnéa i Söndags!

Cox var väldigt stel ibörjan och skulle tjaffsa, fick knappt ta i tömmarna så drog han upp huvudet osv! Men efter lite mer framåtbjudning och flyttningar i sidled så mjuka han upp sig och i slutet var han riktigt fin!

Tösen körde Linnéa och det såg riktigt bra ut, vi gasa på lite uppför backen så att hon fick trava lite fortare och när Cox kom för nära så fall hon över i galopp, men för mig är det bara positivt då hon ska kunna galoppera sen!

Men jag tycket att det var fina båda två i slutet, Tösen var lite trött men det får man vara när man håller på att sättas igång!

/Lovisa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0