Bättre uppdatering kommer!

Just nu i ca 3 veckor har inte min uppdatering legat på topp! Detta beror på att jag har haft praktik, det är ansträngande och man blir trött. Så min tid har mesta dels gått åt till Cox bara... visst har jag bloggat lite men inte som jag brukar. :(
Nu på Fredag är sista dagen på parktiken, lite tråkigt men skönt att återkomma till det normala. Dem här 3 veckorna har jag bara vetat dag för dag när jag slutat så jag har inte kunnat planera något. Så Cox har haft det ganska så lungt dem här veckorna.
Men nu på lovet och sen när skolan börjar igen så kan jag planera exakt då jag vet hur dagarna ser ut! Så ni får hålla ut tills på Söndag eller Måndag för då börjar den vanliga uppdateringen igen!

/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0