Dagens utekörning 11-02-2012

Det blir inte så ofta nu att man kör ut, ut! För när man har tillgång till gärdet så väljer man ju det hellre än en utritt i kyla och mörker! Men idag valde jag att köra ut!!

Vart ingen lång runda och inte så avancerad för den delen heller, bara ett ganska så kravlöst pass runt gruvan + bulins väg! Det märks att han inte är körd så mycket utanför gärdet, allt är läskigt och så tycker han att det är så roligt att han bara ökar och ökar hela tiden! Jag vet inte hur många halvhalter och halter jag gjorde under detta pass!
Det var längesen han var så stark, men jag kan förstå honom på ett vis. Han tycker det är roligt och han bara älskar att galoppera på vägen upp mot Christina Schaktet! Cox tyckte det var ett roligt pass, medans jag var lite smått irriterad över hans dragfasoner, men det är sådant man får ta ibland..;)

Körde i ca 30 min och det var ett helt okej pass.

/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0