FÖRLÅÅÅÅÅÅT!

.. ännu en gång för världens sämsta uppdatering! Känns egentligen ganska meningslöst att skriva förlåt eftersom att jag vet att jag kommer få göra det minst en gång till innan min bloggtorka är över!

Har verkligen NOLL lust till allt just nu. Jag ska verkligen försöka komma igång med bloggningen men är väääldigt omotiverad just nu! Ska iallafall försöka få ihop ett inlägg/dag. Lola har iallafall ridits ut och vilat de senaste dagarna - inget avancerat med andra ord. Tänkte rida lite ordentligt på åkern imorgon och försöka bli av med energin! Hon var riktigt fin igår när jag red, sådär himmelsk fin nästan! Åh, härlig känsla! :)

Jaja iallafall.. om min blogg-app på mobilen kunde fungera så hade ni kunna fått lite fler inlägg men tyvärr så vill inte den riktigt samarbeta sååå tyvärr, haha.....



/ Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0