Fy fan för snööööööööööö!!!!

Det har näst intill snöa hela natten så pappa hade jour på sitt jobb så han åkte ut 10 över 2 i natt! Så jag och mamma fick fixa alla djuren imorse, hade tänkt sova till 7 men fick gå upp kl 6 istället! Men ah sånt händer, det snöar fortfarande + att det blåser :( Inte roligt.

Stallet är redan klart, så ska bara longera ikväll om det går att vara på gärdet vill säga! För om det är så att snön klumpar sig så att det blir som snökokor över gärdet så är det inte så roligt att varken rida eller köra för att det blir så ojämnt när dem fryser på! Men vi får se, annars får det bli lite NH-träning istället!

Nu ska mamma och jag åka och hämta ut våra iPhoner och sen sak jag till praktiken, börjar halv 11 idag! Dock vet jag inte när jag slutar, men det visar sig!



/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0