Gårdagens pass på åkern!

Orka inte skriva om gårdagens pass igår, så jag gör det nu istället!
Börja med att skritta fram 10-15 min på cykelbanan, gick sedan ner på åkern och jobba honom där i trav och mycket galopp! Gjorde det i ca 30 min, efter det vart det avskrittning i ca 10 min.

Han var jätte fin i traven direkt från början, han lyssna och gjorde det jag bad om! Travjobba sammanlagt en kvart med honom, la sedan ner 15 min sammanlagt på galoppjobb. Han vart lite överladdad ibland så fick göra halter och lite tempoväxlingar, efter det börja han lyssna någorlunda igen!
Det finns inte så mycket mer att säga om gårdagens pass, mer än att han vart riktigt svettig och blöt av snön som stänkte upp på honom!

Det kändes som jag fick igenom honom, och att jag fick honom som jag vill ha han!


/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0