Gårdagens utekörning.

Vart att köra ut igår när jag hade lite mer tid, och jag kan säga att Cox tycket det var sjukt roligt! Jag har inte kört ut, ut om ni fattar utan mest hållit mig på gärdet. Och det kändes som båda jag och han hade tröttnat på det, men igår tändes livsgnistan igen i Cox, ögonen bara lyste av lycka! Så det var roligt att se! :D

Jag körde ner vita vägen, upp till Christina Schaktet, ner förbi Rockland, upp genom Hagaberg, in bulinsväg och sen vita vägen hem igen!
Ja, det vart en ganska så lång runda, men det var så fint väder och bara allmänt härligt så det kändes inte som vi hade vart ute närmare en 1 timme när vi kom tillbaka.
Jag tänkte inte alls på formen igår, men den kom av sig själv när jag korta tömmarna :) Men jag jobba honom inte på det sättet, utan vi körde galopprucher och trava på långa tömmar!

Ni skulle vart med när vi galoppera han tog i som jag vet inte vad och det gick snabbt kan jag lova! Men gårdagens pass var verkligen sjukt roligt och vi hade roligt båda två tror jag!!


Jag vill ha lite nya bilder, kan kanske fota lite imorgon då jag slutar tidigt och han ska vila!

/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0