Godmorgon!

Vaknade för ca 1 h sedan så tyckte det var dags att börja röra lite på sig, haha. Hade lite planer för idag men det blev inget med det så nu funderar jag på att städa mina hyllor i sadelkammaren och pyssla lite där! Är behövligt om jag säger så. Lola ska även ridas såklart och de vardagliga stallsysslorna måste göras! Låter som en fullspäckad dag trots allt?

Nåja.. tänkte också vara duktig och CYKLA upp till stallet idag. Den ni! ;) Haha nej men jag har laddat ned en app i mobilen som heter Shapeup Club. Supersmart! Där kan du skriva in allt du ätit och hur mycket du motionerat varje dag och så räknar den ut hur många kalorier du ska äta för att gå ner i vikt eller bara "leva sunt" så att säga. Så nu följer jag den där skiten slaviskt haha och har blivit skitpepp på att träna och äta nyttigt! Så det är en app jag kan rekommendera er!

Men nu ska jag sätta fart så jag kommer upp till stallet någon gång. Ska även försöka fixa ihop en film till er idag från igår och en liten text. Filmen blir ganska kort men alltid något, eller hur? Jaja, vi hörs sen hörrni! :)





/ Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0