I´m back..

Japp, ni läste rätt! Nu är jag (förhoppningsvis) tillbaka på heltid, haha. Nu ska jag börja blogga ordentligt igen. Lovisa har verkligen varit en duktig bloggkompanjon som har hållt igång här nu ett tag utan mig! Hon är duktig hon! :)

Har ju en del att ta igen och då tänker jag främst på "dagens ridpass" men jag tänker nog inte sitta och dra alla dom så tänkte att jag kunde sammanfatta det lite iallafall:

Lola har ridits ca 4 dagar/vecka, alltså inte särskilt hårt. Mestadels uteritter och någon gång på åkern. Hon har känts helt okej, väldigt pigg men endå mjuk och fin i kropp och mun. Har även ridit barbacka en del och promenader har förekommit. Ja, men två lugna veckor har det varit. Tror inte att Lola behövde dom men därimot jag gjorde det! Nu känns det dock som om jag är back on track och är redo att ta tag i allt och göra dessa sista månader med Lola till de bästa! 


Underbar bild på Lola!

/ Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0