Myskväll!

Känslan när man sitter framför datorn, nyduschad, känner lukten utav kladdkakan som står i ugnen, vet att ponnyakuten börjar precis tills kladdkakan blir klar och att man har en soft skolvecka framför sig är gaaanska bra! ;)

Haha, ja som ni märker är mitt humör på topp just nu! Ikväll ska jag bara njuta av att det är söndag. Sen att jag har en lugn skolvecka framför mig är bara sååå skönt! På tisdag är det simning med skolan (ÄNTLIGEN! Älskar att simma, haha), några lektioner är inställda, eget arbete på vissa.. S.K.Ö.N.T! 

Skriver nog om dagens ridpass lite senare, eller imorgon. Var riktigt roligt att rida idag och Lola var.. pigg, haha! Men hon blev nog av med en del energi för jag märkte hur hon efter ett tag lugnade ned sig och gick och småfrustade, haha! Men mer om det sen! 



/ Linnéa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0