Passen som gått 21/2 till 23/2

Jag har ju inte haft så gått om tid till att blogga när jag har haft praktik. Så jag tänkte kortfattat skriva om passen som gått i detta inlägg!

21/2- Jag kom inte ihåg om jag longera eller om jag lät han vila!

22/2- Jag kom inte ihåg om jag longera eller om jag lät han vila!
Var en av dagarna jag longera och den andra lät jag han vila, men kom inte ihåg vilken!

23/2- Fick sluta tidigt från praktiken och det var fint väder + grader och sol! Jag besluta mig för att köra en liten längre runda och få av honom energi! Det fick bli runt Mellandammen och jag hade inga större krav än att få av honom energin och att ha KUL!! Jag tyckte jag lyckas bra med dem kraven och Cox hade öronen rakt fram hela tiden! :D

Gammal bild!

/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0