Soft Fredag!

Jag var till skolan idag, men det var nog den ovärdaste dagen på länge! Först börja vi med Biologi, där jag skrev ca 10 rader och sen var jag klar med det jag skulle, satt och titta på olika bloggar sen!
Efter Biologin var det dags för matte, våran "kära" mattelärare hade genom gång i ca 1 timme och medans han hade genomgång räkna alla, för ingen orkar lyssna! Men det fattar han inte förren han hade stått där och berätta allt Det var väl den mest värda lektionen.  Sen hade jag egentligen Svenska, men bara för att jag inte hade läst ut boken så slapp jag komma!
Så tog 20 i 12 bussen från skolan och sen hämta mamma mig på stationen. Åkte ner på stan och handla presenter till min brors son som fyller år!

/Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0