Söndagens planer!

Imorgon är det en lika fullspäckad dag som idag, så jag gör upp ett litet tids-schema!

08:00- Väckarklockan ringer! Går upp och äter frukost.

08:30- Klär på mig stallkläder + ytterkläder.

09:00-
Går ut till Stallet och tar in Cox och skruvar i Polarpadsen.

09:30- Fixar allt som ska vara "klart" inför körningen, tex. linda upp benlindorna!

10:00- Filippa kommer (mammas en kompis barn) tar in Cox och gör iordning honom för en körtur!

11:30- Kommer hem från körturen, borstar av Cox osv.

12:00- Mockar, fixar hö + vatten och krubbmaten.

Försöka hinna mocka åt kaninerna och städa rummet som ser ut som en bombnedslag! Intresseklubben antecknar!

Ca 16:00- Wilma spelar innebandy match, ska försöka hinna med och titta!

Sen är det nästan bara att sova, för att sedan börja ännu en vecka på praktiken!!

Så ser morgondagens planer ut och jag hoppas jag hinner med allt som ska göras! Rummet är nästan prio ett!

/Lovisa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0