Tack och lov för körkort!

Ja, jag säger då det! Jag förstår inte hur jag kunnat cykla upp till stallet i denna kyla (om inte värre) tidigare år? Tack och lov för körkortet, haha!

Idag så red jag som sagt ut en vända. Pga kylan så red jag inte en så lång runda men en bit blev det iallafall. Blir kanske längre imorgon beroende på vädret! Galopperade iallafall så mycket som jag bara kunde för att få av henne lite energi. Idag var faktiskt första gången denna vecka hon inte försökte sticka iväg med mig haha! Så det var ju positivt men hon var jäääkligt tittig, studsig och allmänt flamsig! Skuttade och for åt alla möjliga håll.. 

Det kändes endå bra att rida idag, inte alls särskilt jobbigt faktiskt! Kanske håller på att vända? Hoppas det! Lola gör mig iallafall alltid på bättre humör och idag var det inget undantag. Jag är ägare till världens bästa häst, helt enkelt! :)



/ Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0