Träning!

Den 11 Mars är det träning som gäller för mig och Cox, ska bli så underbart skönt kan jag lova. Att få hjälp med allt som jag behöver hjälp med, att få han att lossna i sidorna t.ex. Sen är Mia så bra att hon ser alla mina olater osv, så då kan jag även få tillsägelser själv att jag ska förbättra mig på det jag gör fel!
Jag kommer även vara med som två pass den 11 Mars, körsektionen ska ha öppen träning. Det är att människor som kanske vill se hur körning går till eller dem som är intresserade att börja träna får komma och titta. Så där ska Cox och jag vara med och visa upp oss, haha det kan sluta hur som helst ;)

Men det jag är mest glad över är att få en ordentlig träning, i December och Januari var det ingen träning inplanerad alls och den som skulle vara i Februari vart inställd pga någon utbildning/kurs för Mia och vissa andra i körsektionen.
Men nu hoppas jag på att inget kommer imellan och det tror jag inte heller så nu siktar vi in oss på den 11 Mars.

Gammal bild, träningshelg på Sorf. Jag träna för Mias man denna helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0