Tungt!

Idag har det varit en riktigt skitdag! Orkar inte ens berätta! Men allt just nu känns så jäkla tungt. Vill helst gräva ner mig och inte vakna upp förrän om 3 månader. 

Förlåt förresten för världens sämsta uppdatering denna vecka. Har varken motivation till Lola eller bloggen just nu. Eller..  såklart jag har motivation till Lola men inte ridningen. Som sagt, de mesta känns tungt just nu! Lola är pigg som jag vet inte vad så känner hur pressen ökar på mig hela tiden.. hästen.. skolan.. allt..

Herregud vilken deppigt inlägg men just nu känner jag mig deppig utan att egentligen ha en riktig anledning till varför. Antar att livet är som berg - och dalbana, allt går upp och ned. Problemet är att min bara går nedåt nu. Eller säger man uppåt eftersom det går trögare? Jaja, jag tror ni förstår! 

Men jag ska bli bättre på att blogga, jag lovar. Och jag vet att motivationen kommer komma tillbaka sen när mamma kommer hem från Thailand så vi kan åka och träna och göra lite roligare saker. Det jobbiga tycker jag är att Lola är hur motiverad och rolig som helst att rida nu, typ: "livet leker" MEN jag därimot orkar bara inte.. och det tar kål på mig! Men imorgon ska jag göra något roligt för Lola´s skull. Ska rida ut en lååång mysig uteritt och bara ha kul - galoppera mycket, även om hon stuckit med mig de gånger jag försökt gjort det tidigare i veckan, haha..

Men hoppas ni förstår och håller ut ett tag till! Jag är snart tillbaka! :)

/ Linnéa

Kommentarer
Postat av: Amanda

Förstår dig precis :( Nu låter det här lite smörigt och jag är ju kanske nästan som en främling för dig, men om det är något, mockhjälp, eller vad som helst ställer jag gärna upp. :)

2012-02-03 @ 21:47:19
URL: http://stallkompisaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0