Barbackatur

Det fick bli en liten barbackatur runt gruvan idag. Orkade inte byta tillbaka stiglädren till hoppsadeln och jag vill helst inte slita så mycket på dressyrsadeln, även om den är billigare så är den skörare. Sedan tror jag också att det är så att man alltid är lite extra försiktig med en ny sak, eller har jag fel? ;)

Det var iallafall mysigt. Till min stora förvåning så gick det faktiskt att trava en del idag då det låg som ett litet lager snö ovanpå. Tränade väldigt mycket på mig själv idag. Nämligen det som Bettan tjatade på mig om i Söndags. Lika bra att börja träna på det med en gång annars får man väl skäll, haha! ;) Nej men sket faktiskt fullständigt i Lola idag. Tänkte bara på mig själv och såg till så att jag satt rätt, och hade en bra "kroppsställning" så att säga. Lola´s form kom utav sig själv efter ett tag så i slutet var hon riktigt fin! Känns som om jag måste traggla ganska mycket med mig själv nu och inte bara fokusera på Lola. Jag måste kunna rida korrekt innan helt enkelt!

På Lördag så ska vi ev. in till Västerås och då ska jag inhandla ett par stigläder och en sadelgjord. Blir ev. något annat också, hehe! Hoppas på att nyheterna kommit ut! :D

/ Linnéa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0