Bra stallsko..

Jag har hittat en superbra stallsko! De är varma, bekväma, har bra fäste, lätta att ta på och av, man får plats med tjocka strumpor.. dock så blir de genomblöta fort om det regnat eller liknande så då kan jag inte rekommendera dom men annars så är de helt underbara! 

Det är nämligen ett par... UGGS! Eller ja, fakeuggs haha. Har använt mina i stallet i ca en vecka nu och jag älskar att ha dom i stallet. Passar lika bra att rida i som att mocka i. Har ni ett par hemma som bara ligger och skrotar eller letar efter någon varm men inte klumpig sko att ha i stallet nu under vintertid så ta ett par uggs. Dock inte när det regnar.. jag varnar er! ;)





Finns det någon som redan använder uggs i stallet?



Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Tack, desamma! :D



Nej, jag använder ridstövlar :)

2012-01-06 @ 16:58:54
URL: http://ponnygalnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0