Dagens körpass 27/1-12

Idag körde jag på åkern i ca 20 min. Skritta först fram ca 10 min på cykelbanan ocn sedan gick jag ner och jobba i trav på åkern. Han var lite stark idag, men gjorde mycket övergångar, tempoväxlingar och halter för att få honom att lyssna på mig!
Körde mycket på volt, han vart jätte fin i slutet när han inte var lika stark längre och han jobba på! Skritta sedan av 10 min efter cykelbanan. Det var dagens pass och det var inget särskilt vi öva på specifikt så inget att berätta om det heller.

Imorgon ska jag kanske följa med Linnéa till Wincént eller så blir det konditionsträning vid gruvan. Vi får helt enkelt se, men köra ska jag göra i vilket fall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0