Dagens körpass.

Jag kan faktiskt erkänna att jag stod i valet och kvalat om jag skulle köra eller inte. Då jag var så sjukt trött och snorig, mamma tycket även att jag skulle strunta i att köra men jag kan inte låta honom vila 5 dagar i rad. Så jag kämpa emot tröttheten och gick ut och skruva i polarpadsen, linda benen och allt annnat!

Skritta sen fram på cykelbanan i ca 10 min och sen gick vi ner på åkern ett tag i ca 20 min och trava, jag öva på tempoväxlingar och volter. Han var dock lite stark och hängande i handen, men vart lite bättre mot slutet. Dock kan jag inte begära att han ska vara så mjuk och så när han vilat i 4 dagar. Men jag tycket det gick över förväntan iallafall!
Jaggav mig med traven när jag tycket det gick helt okej. Skritta sedan av ca 10 min efter cykelbanan. Gick sedan hem och fixa resten av stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0