Dagens körpass.

Som ni såg så körde jag med Linnéa och Lola idag runte gruvan + bulins väg idag! Han var pigg men skötte sig fint ändå, då jag lånade Kimblewick bettet av Linnéa! Vi koncentrera oss bara på traven och skritten idag, tänkte börja galoppera imorgon eller något sådant. Han jobba på riktigt bra och hade dock lite svårt med att lyssna på en när vi skulle sakta av, då vart det gärna att han drog på lite mer.

Hade även ploarpadsen idag som var inte så jätte roliga att sätta på, tog ca 35 min men då hade jag inte klippt till dem till bakhovarna. Hoppas att det kommer gå snabbare nu att sätta på framöver. Men får tacka Linnéa då det var hon som hjälpte mig att skruva fast dem idag! Dock så hjälpte dem otroligt bra mot snöstyltor så helt klart värt besväret tycker jag, vet docj inte vad Linnéa tycker? ;)

Men passet överlag var helt klart godkänt!




Kommentarer
Postat av: Felicia

sv: Tack!!! :D Det har ni med:) kram

2012-01-05 @ 10:06:50
URL: http://www.asslatjejerna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0